maandag 21 januari 2013

Qbuzz kampt nog steeds met vertraging

GRONINGEN - Qbuzz kampte maandag aan het begin van de middag in Groningen en Drenthe nog steeds met vertragingen door het winterweer. Die zijn volgens een woordvoerder teruggelopen tot maximaal een kwartier in de stad Groningen en een halfuur elders.



via http://goo.gl/5W0bS