GRONINGEN/DRENTHE - Veel lezers hebben de afgelopen dagen al volop geschaatst en gespeeld op het ijs. En velen hebben gevolg gegeven aan de oproep op de DvhN-site hier foto's van toe te sturen. In het fotoalbum is hier een flinke greep van te bekijken.
via http://goo.gl/GsFvx
via http://goo.gl/GsFvx