zondag 20 januari 2013

Oost-Groningen uitgenodigd bij staatssecretaris

STADSKANAAL - Staatssecretaris Jetta Klijnsma (PvdA) wil in gesprek met de gemeenten en werkvoorzieningschappen in Oost-Groningen over de nieuwe participatiewet. Wethouder en partijgenoot Jan-Willem van de Kolk, tevens voorzitter van werkvoorzieningschap Wedeka, zegt die kans met beide handen aan te grijpen. "De staatssecretaris heeft gezegd dat er nauwgezet gekeken wordt naar de regionale situatie. Daarbij noemde de staatssecretaris specifiek Oost-Groningen en Zuid-Limburg. Dat biedt een opening en daar zijn we blij mee."



via http://goo.gl/vFDWC