GRONINGEN - Het Gideon music festival is gestopt na 6 edities. Ondanks alle inspanningen om het alsnog te organiseren heeft het bestuur, de leden en bewoners dit besloten. Volgens de organisatie is het zonder kleine bijdrage van de gemeente Groningen onmogelijk om het evenement veilig maar vooral kwalitatief goed te organiseren.
via http://goo.gl/ipNDC
via http://goo.gl/ipNDC