zondag 20 januari 2013

Drie inbraken in woningen stad

GRONINGEN - In drie woningen in de stad Groningen is zaterdagmiddag en -avond ingebroken. In de Marstraat in Groningen betrapten de bewoners een inbreker die een raam had ingeslagen om binnen te komen. Hij vluchtte met een gestolen fototoestel. Ook in de Kometenstraat is een ruit vernield. Daar zijn een pinpas en een sieraad gestolen. In de Van Schendelstraat zijn inbrekers via de achterkant van een woning binnengekomen. Het is nog onbekend wat ze daar hebben buit gemaakt.



via http://goo.gl/zIVn8