dinsdag 12 juni 2018

Zuidhorn profiteert van overhitte woningmarkt in Stad

De gemeente Zuidhorn profiteert van de oververhitte woningmarkt in de stad Groningen. Volgens wethouder Fred Stol van Zuidhorn kijken Stadjers in ...

meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=http://www.dvhn.nl/groningen/Zuidhorn-profiteert-van-overhitte-woningmarkt-in-Stad-23268190.html&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNGTl_nkpw5m_j2vwUbE3DVLvR6tmQ