maandag 4 juni 2018

Zo ziet de hennepkwekerij in Foxhol er vanbinnen uit

'De schatting is dat hier vijfduizend hennepplanten staan, maar waarschijnlijk sta ik in de grootste plantage die ooit is opgerold in Groningen.

meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=https://www.rtvnoord.nl/nieuws/194886/Zo-ziet-de-hennepkwekerij-in-Foxhol-er-vanbinnen-uit&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNE74OzHBFzUwZv8pmPfP13fZtyX2g