'De schatting is dat hier vijfduizend hennepplanten staan, maar waarschijnlijk sta ik in de grootste plantage die ooit is opgerold in Groningen.
meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=https://www.rtvnoord.nl/nieuws/194886/Zo-ziet-de-hennepkwekerij-in-Foxhol-er-vanbinnen-uit&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNE74OzHBFzUwZv8pmPfP13fZtyX2g