Wiebes naar Groningen voor overleg ... (Economische Zaken en Klimaat) is maandagmiddag in Groningen voor overleg met provincie en bestuurders.
meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=https://www.telegraaf.nl/nieuws/2121047/wiebes-naar-groningen-voor-overleg&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNHRsn18Ep_Hx-6tMrFFaL8diDdXuw