dinsdag 12 juni 2018

Twee Groningers opgepakt voor drugshandel, afpersing en witwassen

Een 41-jarige inwoner van Kolham en een 35-jarige inwoner van Hoogezand zijn dinsdagochtend aangehouden voor afpersingen, witwassen van ...

meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=http://www.dvhn.nl/groningen/Twee-Groningers-opgepakt-voor-drugshandel-afpersing-en-witwassen-23268829.html&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNGuxzRK5aMx7QXETGoSvF2mfaQbhg