De NAM heeft zoveel schade aangericht in Groningen. Die zou eruit, en nu blijken ze zich te bemoeien met welke gebouwen er nog versterkt moeten ...
meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=https://www.rtvnoord.nl/nieuws/194855/Nijboer-Het-is-een-schande-Wiebes-moet-opheldering-geven&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNGGQmwe9f4hbl9fmbRZ6tAMBpS8fw