zondag 3 juni 2018

Nijboer: 'Het is een schande, Wiebes moet opheldering geven'

De NAM heeft zoveel schade aangericht in Groningen. Die zou eruit, en nu blijken ze zich te bemoeien met welke gebouwen er nog versterkt moeten ...

meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=https://www.rtvnoord.nl/nieuws/194855/Nijboer-Het-is-een-schande-Wiebes-moet-opheldering-geven&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNGGQmwe9f4hbl9fmbRZ6tAMBpS8fw