Het had niet veel gescheeld of de Hilmahuistermolen in Visvliet was afgebroken. Hij overleefde en vierde dit weekend zijn 150-jarig bestaan.
meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=http://www.dvhn.nl/groningen/Hilmahuistermolen-Visvliet-bestaat-150-jaar-23262680.html&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNFSIw42cd9Tg74EzvghfHoecQCPjA