De Groninger Bodem Beweging zet bussen in om Groningers in de gelegenheid te stellen het debat in de Tweede Kamer over de gaswinning bij te.
meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=http://www.dvhn.nl/sport/Brons-voor-Groningse-hardloopsters-23240445.html&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNG7zgd0pnWWYAb6AmSnji3q5IYWvQ