Het is hem opgevallen dat de provincie bij het maken van de laatste windmolenplannen heel voorzichtig is omgegaan met de lokale vleermuizenpopulatie. ,,Daar wordt wel rekening mee gehouden, maar met de mensen die hier wonen niet'', moppert De Wijs. ,,Worden wij het Groningen van Brabant?
meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=https://www.bndestem.nl/breda/worden-wij-het-groningen-van-brabant~aae2efec/&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNEB1R8yXQtNIh9llD1gcVfV4Q_gMA