Een paar weken na Koningsdag keerde koning Willem-Alexander weer terug in Groningen. Hij opende de tentoonstelling 'Avant-garde in Groningen.
meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=https://www.rtvnoord.nl/media/63733/Weer-terug-in-Groningen-fantastisch&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNFi261fDDb045djBUbr-asXjAWIPA