Verbazing en enthousiasme in het Oorlogs- en Verzetscentrum in de stad Groningen donderdagmiddag. 'Nog nooit heb ik een collectie gezien die zo compleet is', zegt conservator Klaas Niemeijer. Het centrum houdt de jaarlijkse actie 'Niet weggooien'. Daarbij wordt opgeroepen spullen uit de Tweede ...
meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=https://www.rtvnoord.nl/nieuws/193651/Verrassing-Complete-collectie-voedselbonnen-duikt-op-bij-inleveractie&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNGfS3vbvUbm5KCJHoNVCEZGJWKizg