Helemaal goed.'' Eddy Delies kijkt gelukzalig vanuit 'zijn' groene stoeltje het stadion over. De stoelendans rond FC Groningen pakt voor hem goed uit.
meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=http://www.dvhn.nl/groningen/Stoeltjesdag-FC-Groningen-%25E2%2580%2598Wat-een-superplek%25E2%2580%2599-23217642.html&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNE3YDP5TUbYHlZ7-WK7zQ4tkptJFA