Ronald Bakker, wijkbewoner en koploper van de Wijkdeal heeft woensdag 2 mei de pannakooi officieel geopend. Jeugdspeler van FC Groningen, Tapmahoe Sopacua, nam vervolgens de eerste aftrap op het pannadoeltje in de Wijert.
meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=https://groningen.nieuws.nl/nieuws/640638/pannakooi-wijert-geopend/&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNHG1FBZekyxkblFq45qUcI1BI-UkA