In Groningen heb ik nu, 40 jaar later, een vergelijkbaar gevoel: achterstallig onderhoud, verergerd door aardbevingen als gevolg van gaswinning. Na Huizinge, in 2012, was er paniek en die lijkt er nu, na Zeerijp, weer te zijn. In zo'n sfeer lijken bestuurders en adviseurs 'onder elkaar' te willen zijn aan ...
meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=http://www.dvhn.nl/groningen/Openheid-d%25C3%25A9-succesvoorwaarde-voor-dorpsvernieuwing-en-versterking-23154953.html&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNEL2B7tJwkRHu6Rz0D6KernNR8HaQ