In de regio Groningen leggen chauffeurs van het streekvervoer het werk neer. Hierdoor rijden er bijna geen treinen in Groningen en Drenthe.
meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=https://www.nu.nl/groningen/5284427/openbaar-vervoer-regio-groningen-rijdt-grotendeels-rijdt-niet-wegens-staking-.html&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNHOu-9fpDiw5dCjQ2-h1QF2lDEesQ