De gemeente Groningen gaat in het westelijke deel van de binnenstad 150 extra fietsparkeerplekken creëren. Tegelijkertijd worden bij de Hoge der ...
meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=https://www.nu.nl/groningen/5284466/minder-autoparkeerplaatsen-en-meer-fietsparkeervakken-in-binnenstad-west.html&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNEivQtQRSlBwZi7938mk4ZEdIm-qw