Koning Willem-Alexander komt in juni alweer naar Groningen ... het Duitse waddeneiland Borkum voor het eerst een OV-verbinding met Groningen.
meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=http://www.dvhn.nl/groningen/Koning-Willem-Alexander-komt-in-juni-alweer-naar-Groningen-23211768.html&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNF7vxFnEl4hHvUd5UwMOCkXy_9VTQ