donderdag 3 mei 2018

Gemeente wil De Onlanden afsluiten voor doorgaand autoverkeer

De gemeente Noordenveld wil het doorgaande autoverkeer in natuurgebied De Onlanden tussen Groningen en Peize aanpakken. Dat meldt RTV Drenthe. Gebleken is dat sinds de aanleg van een uitkijktoren met parkeerplaats op de Noorddijk in De Onlanden het autoverkeer is toegenomen.

meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=https://www.rtvnoord.nl/nieuws/193634/Gemeente-wil-De-Onlanden-afsluiten-voor-doorgaand-autoverkeer&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNFIIoHBHzsJ5xhe6_gIqJzAORcZ3Q