woensdag 2 mei 2018

Algemene verordening gegevensbescherming

Ja het is een voordel voor de gewone man. Het gekke van de AVG is dat we al sinds 2001 een wet bescherming persoonsgegevens hebben. Dat is een beetje ene zielige wet, want niemand heeft zich ert wat van aan getrokken. De recnhten die je hebt als burger om gegevens in te zien en aan te ...

meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=http://www.dvhn.nl/groningen/Algemene-verordening-gegevensbescherming-23148315.html&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNEy97QVYy_IAZPLkr940D7WOrFvkA