Dat beaamt Anna van der Molen van het Oorlogs- en Verzetsmuseum in Groningen. ,,We hopen vooral dat mensen die spullen anders hadden weggegooid dat nu niet doen.” Zo kwam vorig jaar een dame op leeftijd een jeugdfoto brengen. ,,Daarop stond ze met haar Joodse vriendinnetje die de oorlog ...
meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=http://www.dvhn.nl/drenthe/Actiedag-%25E2%2580%2598Niet-Weggooien%25E2%2580%2599-musea-blij-met-elke-snipper-uit-WOII-23150014.html&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNHxLkinJ6Nw-05CahtYkP5IAGcX-A