Koning Willem-Alexander en koningin Máxima vieren dit jaar Koningsdag in Groningen. Het koningspaar wordt er gastvrij onthaald en krijgt een rondleiding door de historische binnenstad. We kunnen het bezoek vanmorgen rechtstreeks volgen op televisie. Vanavond is er een samenvatting en blikt ...
meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=https://visie.eo.nl/2018/04/willem-alexander-en-maxima-gastvrij-onthaald-in-groningen/&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNFjKli5TmkDa9nfkGCbUgdKlZ-YbQ