In de memo die toenmalig staatssecretaris Eric Wiebes (Financiën) tijdens de formatie schreef over afschaffing van de dividendbelasting, legt hij een verband tussen die afschaffing en de aardgaswinning in Groningen. In ruil voor afschaffing van de dividendbelasting, lijkt Wiebes te pleiten voor het ...
meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=http://www.dvhn.nl/groningen/Wiebes-legt-verband-dividendtaks-en-Gronings-gas-23127965.html&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNFlg9F7pCLDX9ztCvUbu_RHpJGq-Q