Ben jij morgen bij de viering van Koningsdag in Groningen? De NOS is op zoek naar de mooiste en grappigste selfies die het publiek maakt langs de route die koning Willem-Alexander en zijn familie afleggen. Heb je een bijzondere selfie gemaakt of heb je een andere foto die de moeite waard is?
meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=https://nos.nl/artikel/2229187-vier-jij-koningsdag-in-groningen-stuur-dan-je-selfie-naar-de-nos.html&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNEQmcTb98yje5Pie47JBq8wp5BMfw