donderdag 26 april 2018

Vier jij Koningsdag in Groningen? Stuur dan je selfie naar de NOS

Ben jij morgen bij de viering van Koningsdag in Groningen? De NOS is op zoek naar de mooiste en grappigste selfies die het publiek maakt langs de route die koning Willem-Alexander en zijn familie afleggen. Heb je een bijzondere selfie gemaakt of heb je een andere foto die de moeite waard is?

meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=https://nos.nl/artikel/2229187-vier-jij-koningsdag-in-groningen-stuur-dan-je-selfie-naar-de-nos.html&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNEQmcTb98yje5Pie47JBq8wp5BMfw