Het gebruik van de toekomstige raadszaal van Midden-Groningen (in hetzelfde gebouw) als kleine zaal van het theater, is daarmee van de baan. Dijkstra vindt een raadszaal annex kleine theaterzaal, niet nodig. ,,De mogelijkheid van een kleine zaal in het theater kost ook geld, maar is op termijn ...
meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=http://www.dvhn.nl/groningen/Tweede-zaal-voor-Hoogezandster-theater-Kielzog-23132559.html&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNH-T5oFKruW2WMQHxsR919ZYh0ynQ