donderdag 26 april 2018

Shell schrijft belang in NAM af naar nul: kost 244 miljoen dollar

De gaswinning in Groningen wordt gedaan door de NAM (Nederlandse Aardoliemaatschappij), die voor de helft in handen is van Shell en voor de andere helft van ExxonMobil (Esso). De afschrijving kost Shell 244 miljoen dollar. Volgens het kabinet kan de veiligheid in Groningen alleen worden ...

meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=https://www.rtlz.nl/beurs/bedrijven/shell-schrijft-belang-in-nam-af-naar-nul-kost-244-miljoen-dollar&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNFTpfc05ODD9OM6tTRFWuePa7vkkg