Doordat het kabinet nu heeft besloten een deel van het gas van Groningen in de bodem te laten zitten, is een deel van het Groningse gas niet meer winbaar. Als de reserves door het Groningen-besluit van de regering inderdaad uitkomt op het equivalent van 650 miljoen vaten olie, dan is Shell daarmee ...
meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=https://www.volkskrant.nl/economie/shell-raakt-door-gasbesluit-groningen-6-procent-van-reserves-kwijt~a4596003/&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNFKg0ESLSWJfqFrA20YeH31U3CprQ