Morgen is het Koningsdag, maar eerst gaan vandaag nog even een rondje door Groningen. Daar komen we onder andere een bijzondere fastfoodkaart tegen en werpen een blik in de kluis in Appingedam. 1) Doe mij maar een Hoogh....eidt. Het moet wel gek lopen als de koning diet niet ziet morgen.
meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=https://www.rtvnoord.nl/nieuws/193350/Rondje-Groningen-Een-kijkje-in-de-kluis-en-een-fastfoodkaart&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNGWSB6So9M11EF6mppZT4R4Kt0D1Q