woensdag 4 april 2018

OV-bureau Groningen Drenthe krijgt nieuwe directeur

Voorzitter van het dagelijks bestuur van het OV-bureau Fleur Gräper- van Koolwijk: 'We zijn er van overtuigd dat Wilko iemand is die de rol van het openbaar vervoer in de mobiliteit in Groningen en Drenthe nog verder kan uitbouwen. We zijn goed op weg met onze succesvolle Qliners en Q-link bussen ...

meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=https://www.dekrantvanmiddendrenthe.nl/nieuws/regio/533475/ov-bureau-groningen-drenthe-krijgt-nieuwe-directeur.html&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNG8pUQ0tAWGtHGnQp-rX7FhjNKVFA