De nieuwe woontoren in De Hoogte heet 'De Helix'. De officiële start van de bouw van de woontoren Bedumerweg vond dinsdag plaats. Dit ging gepaard met de onthulling van de 'nije naam' door wethouder Roeland van der Schaaf. Voor de nieuwe naam van het gebouw werd een prijsvraag ...
meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=https://groningen.nieuws.nl/nieuws/635768/nieuwe-woontoren-hoogte-heet-helix/&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNHuKcJsXPoWCEB-E_A9RsPT98tATA