Zo'n 12 jaar geleden werd ook al eens een grenscorrectie toegepast omdat het eiland telkens een stukje richting Groningen schuift. De boot naar Schier vertrekt uit onze provincie en veel Groningers vertoeven graag op het Waddeneiland. Zou het niet mooi zijn als Schiermonnikoog Gronings wordt?
meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=https://www.rtvnoord.nl/nieuws/193361/Lopend-Vuur-Schiermonnikoog-hoort-bij-Groningen&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNE7ruB1MIIMszwbCpNr3NOaIRDN-g