Politiek Groningen is tevreden over de bestrijding van de casinobrand, maar politici zien wel vele gaten in de communicatie richting omwonenden ten tijde van de brand, afgelopen augustus. Geschreven door ... Ook politiek Groningen zag dat er vele dingen zijn misgegaan rondom de communicatie.
meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=https://www.rtvnoord.nl/nieuws/192378/Kritiek-op-communicatie-rondom-casinobrand-leidt-tot-napraatavond&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNE-Cua08TvJjzwVWA3rdHTlcgggsA