De eerste fans van het koninklijk huis zaten al voor 7.00 uur, compleet met tafeltjes en stoeltjes en uitgedost 'in het oranje', langs de route die Groningen heeft uitgestippeld voor Koningsdag. Op de grote vrijmarkt in Groningen, die in het Noorderplantsoen gehouden wordt, was vanaf 8.00 uur al geen ...
meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=https://www.nu.nl/koningsdag/5241620/koning-willem-alexander-begint-festiviteiten-in-groningen.html&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNFmhMlJOymTWoZVu1hM9t_QoC9AAg