maandag 2 april 2018

Hongerstaker stopt zijn actie tegen gaswinning Groningen

Een van de actievoerders die drie weken geleden in hongerstaking ging tegen de gaswinning in Groningen, beëindigt zijn actie de komende dagen. Jan Holtman (66) vindt het naar eigen zeggen mooi geweest en stopt om gezondheidsredenen. Binnenlandredactie 02-04-18, 13:48 Laatste update: 13: ...

meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=https://www.tubantia.nl/binnenland/hongerstaker-stopt-zijn-actie-tegen-gaswinning-groningen~a8c4ae1e/&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNFo_PEBwFL0JkeHHXCPZd21uEEZ5Q