Groningen kleurde destijds zo fel oranje dat het bijna zeer deed aan de ogen. De overweldigende hoeveelheid (verticale) banieren en (horizontale) spandoeken -rood, blauw en vooral oranje- was spectaculair. Ruim een week voor Koninginnedag waren bijna alle straten in de binnenstad al helemaal ...
meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=http://www.dvhn.nl/groningen/Honderden-oranje-spandoeken-minder-in-Groningen-dan-in-2004-23126372.html&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNFlBsm88m0uhDZjUuajNMZtIG9IMg