Het casino aan het Gedempte Kattendiep in Groningen brandde in de ochtend van 27 augustus volledig af. Direct na de brand kondigde bestuursvoorzitter Erwin van Lambaart aan dat het casino in Groningen terug zou komen. Het bedrijf hoopte nog in 2017 een besluit daarover te kunnen nemen.
meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=http://www.dvhn.nl/groningen/Holland-Casino-verwacht-voor-zomer-duidelijkheid-over-Groningen-23127041.html&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNGsQB58WicxUawB-xqq-CX95SYC5Q