De hockey Dames GHHC Groningen hebben zondag de thuiswedstrijd tegen Den Bosch verloren. Het werd 0-4 op de Harener Holt. Het stond 0-2 na een kwartier spelen door een treffer van Frédérique Matla en een strafcorner van Margot van Geffen. Dit was tevens de ruststand. Vervolgens maakte ...
meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=https://groningen.nieuws.nl/sport/623321/hockey-dames-ghhc-groningen-verliezen-bosch/&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNE9LGI-fn2RiAFKZYOqrIXrKeBEtQ