De gaskraan in Groningen gaat dicht. Maar de pas op de plaats bij het versterken van huizen die minister Wiebes dinsdag aankondigde, leidt in de provincie tot ongerustheid. 'Dit is een bizar interbellum.' 'Einde gaswinning heeft geen gevolg voor versterkingsoperatie in uitvoering', luidde de kop boven het persbericht dat minister Eric Wiebes (Economische Zaken en Klimaat) dinsdag deed uitgaan na o
via https://goo.gl/fEor1t