dinsdag 3 april 2018

DigiD-fraudeurs moeten de cel in

Zes verdachten die in Groningen in 2013 op grote schaal fraudeerden met de DigiD (digitale identiteit) van honderden studenten, zijn veroordeeld tot celstraffen tot 2,5 jaar. De rechtbank in Groningen legde de hoogste straf op aan ex-belastingambtenaar Frits T. (58) uit het Groningse Westerlee.

meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=https://groningen.nieuws.nl/nieuws/623683/digid-fraudeurs-moeten-cel/&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNEShJ7x3_jWOUV67Dj7QEmV2ufCHw