donderdag 26 april 2018

Ben Woldring: vriend van de koning? 'We komen elkaar regelmatig tegen'

Hij was ooit de jongste ondernemer van Groningen. Op zijn zestiende ontmoette hij, toen nog prins, Willem-Alexander voor de eerste keer. 'Ik mocht een presentatie geven en halverwege kwam de prins binnen. Hij gaf mij een signaal dat ik gewoon door moest gaan. Het was een heel ontspannen sfeer', ...

meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=https://www.rtvnoord.nl/nieuws/193366/Ben-Woldring-vriend-van-de-koning-We-komen-elkaar-regelmatig-tegen&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNFZkOnzfN4DFiN_c_xxvGIqoma1zQ