Het basketbalteam BCM Orli is winnaar geworden van de 23ste editie van het Nordic Basketball Tournament onder 20 jaar in Groningen. De Tsjechen prolongeerden hun titel door in de finale het Duitse Piraten Hamburg te verslaan met 76-56.
meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=https://www.rtvnoord.nl/nieuws/192298/BCM-Orli-uit-Tsjechie-prolongeert-titel-op-Nordic-Basketball-Tournament&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNFl_hdAxzGS7K5SbRICRYj7Kk_O8w