Ook de rechtszaak in Groningen liet lang op zich wachten. Omdat het veroordeelde echtpaar in hoger beroep is gegaan, is de opgelegde straf opgeschort. Dat geldt ook voor de verplichting om de bijeen geroofde 300.000 euro af te dragen. Lees ook: Zittingszaal 14: Mevrouw Rosingh, sorry. Direct dit ...
meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=http://www.dvhn.nl/groningen/OM-strafzaak-mevrouw-Rosingh-na-de-zomer-23032314.html&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNEm-Wsa7IcdYZRcc0dEVn6bfWrCKg