dinsdag 27 maart 2018

'Kan het Gouden Tunneltje worden hergebruikt?'

De PvdA in Groningen hoopt dat de gouden platen weer hergebruikt gaan worden. 'Het ziet er inmiddels naargeestig en verloederd uit', zegt raadslid Sebastiaan Ruddijs. 'Maar dat is pas het laatste jaar gebeurd. De negen jaar daarvoor was het echt de allermooiste tunnel van de hele wereld.' ...

meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=https://www.rtvnoord.nl/nieuws/192081/Kan-het-Gouden-Tunneltje-worden-hergebruikt&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNGiDP4deq7Zh846DVt84wB7iWVtGA