dinsdag 27 maart 2018

'Kabinet bouwt stikstoffabriek om Gronings gas te verminderen'

Om de gasproductie in Groningen verder naar beneden te kunnen krijgen, wordt een nieuwe stikstoffabriek in Zuidbroek gebouwd. Volgens RTL Nieuws heeft minister Wiebes daarvoor opdracht gegeven. Met de fabriek kan Noors of Russisch gas vermengd worden met stikstof zodat het in het ...

meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=https://www.rtvnoord.nl/nieuws/192084/Kabinet-bouwt-stikstoffabriek-om-Gronings-gas-te-verminderen&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNGA77Z4AKx4cCI31kcLoOuxulsbkw