In eerste instantie nog met een overstap in Leer en op langere termijn moet er een rechtstreekse lijn tussen Groningen en Bremen komen. Volgens de stuurgroep is zo'n verbinding goed voor de economie, toerisme en wordt het makkelijker om aan de andere kant van de grens een baan te vinden.
meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=https://www.oogtv.nl/2018/03/in-2024-in-twee-uur-van-groningen-naar-bremen/&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNG2LyTO4L2agEdIALXVrYNJN_BIZA